Bigspender no I´m not

De e sååå sjukt frestande , jag vill så gärna..
De e otroligt onöigt o jag behöver det inte men va faaaaan.

Ja ni förstår väl vad det handlar om?
Hallå , en fransförlängning såklart.
Vill sätta fast små söta ögonfransar på mina egna och böja hela skiten permanent...
Fatta va mysigt.
Jaaa jag vet att jag redan har långa men va tufft de vore...


Idag har jag levt i skärselden eller va fan de nu heter.

Morgonen började dock underbart med ett telefonsamtal och en öm order om kaffe hehehe
Klart ja kliver ur sängen o sätter på kaffe för din skull.
Tiden sprang iväg o de blev lite stressigt framåt slutet men ja hann ju till jobbet inte sant ;)
Så kul att du kom förbi , saknade dig nått otroligt inte setts på evigheter jue hahahahah
De va fan knappt tolv timmar, men ja träffar mer än gärna både dig o Evelina VARJE dag min vän hahaha


Väl på jobbet så strulade det mesta, men lugna fina Angeliqa kämpade på så gott hon kunde o tappade nästan fattningen efter kl 21:00
Fatta ja e stolt över mig själv..
"Vredes Terapi" funkar fan för damen hihi


E så sjukt trött men sova finns inte på schemat, de e ju Scrubs på TV much more spännande


PZ

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh jag älskar scrubs!!

Postat av: jexx

ja mysigt att ja kom o hälsa på va? det gör inget att du stressad ja satt ju fint vid datorn hehe mysigt, lugn annie ingen dram queen hehe puss

2006-12-02 @ 11:41:08
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!