Tandtroll och bustroll...

rew




Shouuuu....

Hon sov rätt länge men hann ändå klippa håret..
Efter gårdagens depp så bestämde hon sig för att göra nått kul, klippa håret hahaha

De bestämde hon på natten, men va fan sova va ju rätt kul så i panik o sista sekund ringde hon Mehry och fick sig en tid....
Aaah skönt.

Imorn e de doktorn för halva slanten...
Jex o Evy hänger me henne tack mina änglar....
Ska dock jobba efter, jo men de klarar ja, hallå ja e en tuff tjej...

De blir nog lite lunch efter o mys me min favvobebis som för övrigt firar sin 8-månadersdag idag, Grattis min lilla älskling

Sen jobb of course va annars, haha....
Ja har försökt omvärdera mitt jobb.
Ja ska arbeta, de e därför jag e där.
Inget blir bättre av att jag får mina bryt o blir hysterisk, Angeliqa jobbar stenhårt på att döda DRAMAQUEEN
Hon ska bort, mina utbrott är onödiga och ingen mår bättre av det, inget går bättre framförallt *ler*

De har gått bra, jag har varit kolugn hela jäkla dagen hahaha
De har strulat lite men de e bara att le åt de va hjälper de att bli sur.
Den lugna ANNIE e tydligen bättre hahaha

Nu ska ja slappa vidare japp för hon e trött....

PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!