Yes in deed

Ja vet egentligen inte riktigt vad jag ska trixa om idag, har väl en hel del att berätta men tahaaa orkar inte tror ja hahaha...

Bara hällt i mig kaffe idag, Jezzie e lite orolig att ja sover för mycke o panna på säkert 40koppar haha
Hur ska ja kunna sova inatt på girlie?
Har alltså spenderat delar av min dag, mestdelen av min vakna dag kanske ja ska säga me JEzzie o Evy.
Har matat tjockbebisen me kokosboll heheh she loves that....

yss


Den ungen blir bara sötare o sötare, e såååå kär i henne *ler*

Imorn fyller mitt kex 25år, att du blir sååå gammal gumman hahaha
Hoppas du får en bra present av Danne så han slipper springa haha
Ska alltså träffa Kexet imorn me, självklart...
Ska och kan ju inte missa tårta.


Hon längtar lite till Torsdag, då kommer Jonas hem o han har lovat mig en spökvandring i Löfsta...
Japp för de har vi inte gjort på säkert två tre år...
O de e kul mina vänner, för trots att ja e mörkrädd så e han räddare mohahahaha
Kommer du ihåg sist Nilla???
När vi skrek o han typ sket ner sig hahahahaha

kjhgtfrd


De e pure joy....
Det e dock inte pure joy om du lämnar mig o åker till Afganistan eller hur fan de nu stavas...
Du har lämnat din polarinna hemma i sverige på tok för många gånger redan...
Tyckte de va bra när du va taxichaffis, de där me officer kan du lägga ner hehe..

Imorn ja , då e de Jex o Evy som gäller för hela slanten, ja hallå de e man värd när man fyller år..
Torsdag hoppas ja på Jonte, glöm fan inte mig hörrö
Fredag babysim me Evy, fan vilken hängiven tant ja e va hahaha
Lördag 45-årskalas hos moster sen party hos Josie o utgång
Söndag Jex igen hahah tar du all min tid???

jde



Nu har ja lite o pyssla me ;)


Tjitjing

Kommentarer
Postat av: Josefine

ses på lördag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!