Drunken ducks goes nostalgia.....

vcxz<






Har spenderat hela min dag me Jezzie o Evy, fan vi har sååå kul....
Evy har som vanligt ätit upp mina pengar *blink*

jhgfd


Fick henne till slut att gå över till nappen, men hon verkade inte fatta hur den funkar!!
Ger du henne bara plånböcker Jex??? hahaha


jhgfds


Vi promenerade som vanligt, pratade som fan hehe inte ovanligt de heller, fixade bloggar o snackade lite me Danielsun hahaha
Sen åkte han o jobbade o då kom vi på att Jex inte va me ut i lördags.
De skulle supas ifatt sa hon o ta mig fan vi satte igång, en måndagskväll, haha sjuuuka e vi....

loulugio


 


O sen blir vi nostalgiska hahahah inte heller ovanligt, Fick fan ännu större sug efter mina foton.....




och så slutade kvällen med en objuden gäst och en väckt Evy hahaha
sorry att vi skrek bebis


iuytre



LYLAS

Kommentarer
Postat av: jessica

tackar så hemskt mycket darling så JÄVLA SKOJ VILKEN KVÄLL,. lylas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!