Paris Hilton


tfrdesw


Haha fick en kommentar angående sista inlägget....
En anonym jävel *tippar på ????*

Japp min senast köpta skiva e *Paris Hiltons*   o ja e stolt över de....
Ja vet att man får ljuga ibland, men varför?
Varför ljuga om någon så banalt som senaste skivinköp?
Kan man inte stå för de?
Kan man isåfall stå för allt annat man tycker o tänker....


Japp jag är som jag är, har alltid varit, jag går mina egna vägar och följer mina egna åsikter.
Jag hamnar ofta i klistret för de men vadå de får man väl ta....
Take it or leave it.... Detta e jag gilla mig eller skit i de, jag tvingar ingen...

Haha nog om de....



Jossan baby, vi kan väl ta de där om beslutet lite mer in private;)



Nu ska jag strax jobba blääääää


Snart   Jex e de dax för roadtrip yaaaaaaaaay

Kommentarer
Postat av: Jossan

okej då tar vi det där en annan gång!! vill ha reda på det! du får komma hem till mig nångång snart! puss

2006-10-13 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!