STHLM

Fan uppe me tuppen bokstavligt???
Neee jag hade en halvtaskig väckarklocka ;)
Men ca 08:15 bar det iväg till vår kungliga huvudstad, o de passar sessan utmärkt.

jde


Angeliqa va självklart hungrig redan från start men ingen e väl förvänad va hahaha
Vi kom till Nyköpings bro innan hon och Evelina gick in på macken och roffade åt sig, Jezzie hon fick tanka :)
Sen iväg igen...
Bilresan gick sååå fort, men de kan ha berott på sällskapet, vi har så kul ja o Jezzie.
Väl framme vid delmål 1 så va vi en timme tidiga, så vad passade inte bättre än en sväng förbi Råsunda?
Att titta in genom grindarna vid Norra stå e lika STORT som vanligt, in i butiken och diskutera med en exakt lika hängiven försäljare....
Ohhhhh hade lätt kunnat spendera hela lönen där, nästa "vill ha" e en klocka  endast i 50upplagor.... Plz give me
Besöket resulterade i två riktiga Gnagetbabes hahaha
tre


Solna centrum fick sitt besök oxå, McDonalds blöjbyte   shoppa smink och underkläder, mobba en engelsktalande försäljare, hallå nog för att vi e blonda alla tre men låååångt ifrån korkade.
Att lura på en nagelteknolog kassa nagelprodukter innebär döden hahah stackars kille.
Rädda barnen fick sig en känga efter att ha tjatat på en irriterad 25-åring oxå  *skäms*

Barkarby för mer shopping... Jaja jag ska inte rabbla mer...
Kallt som fan i den där stan iallafall.
När ja diskuterat me mina favvoförsäljare och besviket upptäckt att min guldbutik nr1 ska lägga ner (ja bodde ju praktiskt taget i barbarby outlet ;) )
Så begav vi oss till Kista.

Luuuuunch inte en sekund för tidigt.
Italienskt i food courten, jam jam....
Mer shopping o mer besök av gamla jobbarkompisar o så....

Sen iväg för den känslomässiga biten av utflykten, hälsa på min Jessica o barnen...
Tårarna kom, hur många gånger tjejer????
Fan ja har saknat er så otroligt mycke....
Vi måste ses oftare hjärtat.

iuytruytreyss


Ett antal timmar senare for vi hemåt lika galna o lika mycke bus...
Lite tröttare o lite frusnare


Tanx Jezzie för en toppendag, LYLAS

Fler bilder kommer

PZ

Kommentarer
Postat av: jezzie-pezzie

tackar själv gumman tusan vad bra du skriver nästan så ja ville kopiera din o lgäga in i min hahaha har med skrivit nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!