Tack till just dig.....

Jag har få änglar i mitt liv, få som verkligen lyser upp min tillvaro DAGLIGEN
De kanske inte ens vet om de själva...
Jag är antagligen dålig på att tala om hur mycke ni betyder..

Ni kanske inte gör så mycke...
Bara ett ord eller en blick, ja vet va ni menar..


Jag har på grund av omständigheterna sjukt svårt att förstå mig på pojkar, jo för en man är du inte...
Att man kan känna så stark avsky, fy helvete.....
De e så få killar ja känner att jag har förtroende för just nu, bläääää

Erika tanx for today.... Så mys..
Har du kvar mailen föresten, skulle vilja se dem....
Love you girl föjl ditt hjärta, alla killar e nog inte svin hehehe


Kommentarer
Postat av: erika

tack själv hjärtat! supermys! snart igen! mailen finns inte kvar :-(

2006-10-17 @ 10:22:44
Postat av: jessia

tackar gumman jag tar åt mig tror ja är en av dina änglar tackar för supermys idag pussar

2006-10-17 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!