Tjyvad lista mohahahaha

Jag har:
(x) snott den här listan från nån
(x) rökt en cigarett
( x) använt mig av en voodoodocka     *hahahaha*
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) varit i knytnäveslagsmål
(x) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(x) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(x ) legat med en medarbetare
(x ) sett någon dö    *räknas djur?*
(x ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(x) flugit
( ) spytt i en bar
(x ) ätit sushi
( ) crowdsurfat under en konsert
(x) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
(x) fuskat när jag spelat spel   *mer regel än undantag, jag erkänner*
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( x) använt ett falskt id
(x) kissat på mig
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
( x) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
(x) åkt snowboard
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
( ) varit med om en jordbävning
( x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) fastnat med tungan på en isig stolpe
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
( x) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x ) hoppat från en bro   *ner i vatten*
( x) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x ) kysst en spegel (Hallå snygging! Vem är du?)
(x) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand i något
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar på en gång
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) klättrat i träd
( x) haft en träkoja
( x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) svimmat
( x) gråtit på tunnelbanan/spårvagn      *säkerligen hahaha*
en/bussen
(x) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( x) gett en uteliggare mer än 50 kronor
(x) spottat på någon jag ogillat
( x) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(x) varit svartsjuk
( ) jag kan skriva utan att titta på tangenterna
(x) talat sanning då jag fyllt i detta

Kommentarer
Postat av: jessica

ja vad sentimentala vi blev,hehe blogga nu vett ja puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!