Finns inte....

Det finns en person på denna betydelsefulla jord som jag önskar att jag aldrig nånsin mött,
Att jag aldrig nånsin skulle behöva vara närmre än 17mil ifrån dig.
Du har fått mig att gråta igen, att känna tårarna rulla nerför kinderna igen, för vilken gång i ordningen?

Du har ju gått vidare, varför fortsätter du då plåga mig?
När ska ja få leva ett normalt liv?
Vad blir jag straffad för?
För att jag blev kär i fel person?


Jag har insett att det inte hjälper att be dig att sluta, att be om nåd, Det hjälper inte att byta nummer.
Vad vill du att jag ska göra?


För sista gången, SNÄLLA låt mig vara jag orkar inte mer....

Kommentarer
Postat av: jessica D

fy faan gumman han är ju inte klok lider med dig, ska veta att ja finns här o prata o gråta hos LYLAS

2006-09-26 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!