Lite glad igen tanx to....

lkjhgf





..  KIM tanx babe för alla foton, du e guld...
De betyder så mycke, tror inte jag hade ett enda foto på oss två ihop o då tog vi miljoner på den resan hahaha.... Lägger upp dem här så de så.....Kan väl oxå konstatera att vi söp en del *blink*
E nog inte riktigt nykter på många kort...


Hahaha minen på den här bilden e obetalbar.....   Lejonbebis blev arg brrrr
jhgfds



MISS YOU GIRL






ERIKA
den kommentaren värmde hihihi love you kommer ALDRIG glömma allt sjukt vi gjort

fghjkl



MAJA förstör du mitt hår förstör jag ditt, jag vet vart du bor

tkgikgf

Kommentarer
Postat av: erika

vad bra att jag fick dig le.... :-) :-)

2006-09-27 @ 15:49:47
Postat av: jessan

så himla underbart jag vill med till thailand gaaaaaaaah sol o värme längtar puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!