Loca mio amore.....

Hahaha sweetie jag hittade en grej ja hade skrivit för lääänge sen i din gästbok hahaha Fan vi har gjort sjuka saker.....

 Jag läste att locas sida e inget tabu på, ja vill heller inte ha tabun.. E förbannat lycklig över att ja har loca.. de e en tjej som betyder massor för mig.. min underbara svägerska. hon ställer alltid upp på mig och mina upptåg.. inte lätt att behöva ränna me Gellie i mataffären *gellie o mataffärer funkar inte* Gellie ränner mest efter killar som ser söta ut, hon har ingen koll på vilken mat man ska köpa vadå 10kg räkor me skal va billigt man får göra plats i frysen eller äta alla tio kilon me tårarna rinnandes under hot på en gång när sambon upptäcker att de inte fick plats.. loca har flängt me Gellie för att köpa julklappar dagen innan de ska ges bort för att gellie helt enkelt inte orkat göra de tidigare *manikyr va viktigare* när loca säkerligen hade viktigare saker för sig som att hämta barn på dagis.. hon har helt enkelt fart o flängt me gellie överallt. åkt sthlm runt för att leta ormmat och sen med skrattårar varit me när gellie hotats inne på vivo i solna centrum att släppa ut råttorna m servicen inte blev bättre.. hon har dessutom halvt mördat dessa råttor hahah hon har alltid svarat i telefon och öppnat dörren till sitt hem oavsett tid på dygnet. hon har dessutom gett mig mina tre små änglar.. att man kan älska tre Små tjejer så mycke som ja gör kan ja för mitt liv inte förstå.. hmm gellie e inte överförtjust i barn..
Du stöttade mig när jag blev sjuk och va övertygad om att jag skulle dö.. jag hade bergis gjort det av bara tron på det utan dig hahahah *stackars mig döende* men ja lovar ja hade aldrig klarat av beskedet om du inte hade funnits där och fått mig att inse att de flesta går att bota alla dör inte

Så du e helt enkelt bäst hjärtat.. min loca helt enkelt


Jag är frisk nu (hoppas vi iallafall, återkoll snart *skakis*) Men ja hade ett stort stöd i dig under operationer o skit, Du grät när ja grät o skrattade när ja gjorde de. TACK
Jag gör fortfarande bus, utan ormmat dock hahah och jag planerar fortfarande totalt värdelöst.
Du är inte min svägerska längre utan mer som en syster, en bästa vän.
Jag älskar dig fortfarande loca och även mina småänglar.
Jag är inte rädd för småbarn heller längre hahaha man dör visst inte av en spya på axeln kanske gör en egen en vacker dag ;)

Snart kommer du och hälsar på mig, längtar då jävlar ska vi göra stan osäker....

Gellie och Loca e en totalfarlig kombination mohahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!