NO VACANCY

nova

Finns ingen ledig plats för nått just nu, fan va allt känns hopplöst....

Jag saknar mina grejer så sjukt mycke, vill ha min egen dator, mina egna smycken.. Kläder smink och mina foton....
Känslan av att mina ägodelar och mitt arvgods från farmor ligger i nån annans händer asch de går inte att beskriva.
Upptäckte nyss att jag bara har fyra st foton ifrån alla mina resor. Visst jag har minnena kvar men e de samma sak?

Två jävla bilder och en NO VACANCYbild..... Va fan e de?

Jag kan inte för mitt liv förstå hur man vill göra nån man älskat så jävla illa..... Ja vet att du läser det här så snälla du fattar inte va du gör?
Se till att vi fixar de här NU innan de går för långt och    vi inte kan reda ut detta själva....
Va e du ute efter, du har förlorat. Ditt hjärngrepp slet sönder halva mig och ärren kommer säkerligen alltid lysa riktigt starka, du har totalt förstört min förmåga att lita på andra människor. Du har tagit ifrån min mina ägodelar och förstörd de av dem jag var mest fäst vid.
Du vill inte göra rätt för dig?

Hur kan du va såå falsk? Fan vissa dagar känns de verkligen som om du kommer åt mig och får de precis som du vill... Du får mig att tvivla på mig själv, på mina beslut.

Men en vacker dag reser jag mig så mycke starkare än du tror... Underskatta aldrig din fiende....


  You I love you my babes

Kommentarer
Postat av: jessica o evelina

stackars gumman nu tjuter ja ihjäl mig,,, vill hjälpa dig på något sätt tycker så synd om dig puss

2006-09-03 @ 08:33:24
Postat av: erika

nu måste vi se till att ses snart hjärtat.. prata lite. Finns anytime! Tänker på dig! Puss

2006-09-03 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!