Give it to me baby ahaaa ahaaaaa

Favoritplagg i garderoben just nu: Tunikor alla mina tunikor

Vanligaste färgen på mina kläder: Rosa, eller rött

Byxa eller kjol: Depends on my mood

Sminktips till allmänheten: Sluta rita egna ögonbryn(ohh my god!!)

Mig själv med tre ord: Envis, Egogirl , Dramaqueen

Jag tränar: På att bli  bra

Jag ville bli när jag var liten: Polis

Höger-eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: Pigg o gla

Är det nåt du absolut inte äter: Slutat äta sand

Vad sa du senast: Puss love you

Fisk eller badkruka: Fisk men mest är ja nog en människovarelse

Hur många kuddar sover du med: 4st

Spara eller Slösa: Hehe rolig fråga

Bästa film:
Slim Susie

Har du några homosexuella vänner: Jo

Tror du på mirakel: Ja det gör jag

Hur många barn vill du ha när du blir "stor": Hehe

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: Yes I am

Stjärntecken: Stenbock

Det här är jag bra på: Allt herregud ;)

Stök eller Ordning: Strukturerad oreda ;)

Gillar du att sjunga: Hellre ofta än bra hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!