Orka stressa

Det gör man inte...
Man orkar helt enkelt inte stressa.

Jag ska försöka genomlida tre jävla dagar utan stress nu.
Det är en utmaning jag vet jag inte kommer klara.


TORSDAG
Upp tidigt , hämta kräftor och köra Linda, vart vet jag inte hehe
Fort åka och dumpa av kräldjuren till vår kära koktant som ska döda dem så att jag kan stoppa i mig dem på fredag.
Försöka få trappan och verandan i någelunda skick, (att det ska krävas så mycke förarbete innan man målar)
Vet inte hur mycke tid vi lagt ner än så länge men kul?? Nja när man ser resultat.

14:00 kommer mormor, morfan och min älskade Maggan ut och fikar, ett kanske välbehövligt avbrott i skrapande och slipade.


FREDAG
Upp ännu tidigare hinna shoppa , (japp, som vanligt tomt i garderoben ;) och utgång inom sikte)
Förbereda allt inför kräftskivan Fredag kväll, dvs duka handla bära bord stolar laga mat bla bla bla.....
Dessutom försöka ha så mycke som möjligt inför Lördag klart.
18:00 Kräftskiva och när slutar en sån (suck) = ingen sömn den natten....

LÖRDAG
15:00 ska fröken Angeliqa infinna sig på stan, helst någonlunda klar inför inflyttningsfesten hos PB.
Hur i helsvete ska detta gå till utan stress???


Vi har iallafall skrapat och slipat som dårar denna vecka, det tycker Sluggo e skittrist.
Han vill ha full uppmärksamhet dygnet runt, men det går ju inte.



Rockat loss lite på eleven.se så underbart ,


Nu till nått helt sjukt, Maggan och jag var ute och busade lite en kväll.
Vi går på järnvägsbron över stömmen vid jobbet ungefär.

 

Vi gick och filosoferade och gjorde upp lite planer för framtida bruk när vi ser nått mycket skumt...
EN LAPP, och inte vilken lapp som helst.
Vi har hört talas om dessa lappar men inte riktigt sett dem så nära.

  

Varför lägga dessa lappar vid ett brofäste???
Hmmm tankarna blev tvåtusen miljoners och drev iväg till det yttersta.
Då vi helt plötsligt kom på att va fan, vi står ju vid det ända berget här...
Vi upptäcker då detta..

  EN BIL, den måste självklart tillhöra den som skrivit lapparna.

Vi tror dock att det är en fälla, att det inte kommer ske några avsugningar som utlovats utan ett brutalt mord, vi blir sjukt rädda av våra egna fantasier och springer som idioter till bilen låser den och drar iväg med en rivstart.

Jag frågar Maggan va fan vi gör om han hoppar ut framför bilen?
Varpå hon nästan vrålar - Kör över han, kör bara för faaan Annie gör de...

Vi nöjer oss inte här utan ska dra det till det yttersta.
Vi ska lösa mordgåtan, antagligen redan innan det skett något mord , om det nu nånsin kommer göra det.
Finkamma området är vad vi tänker göra, en lapp till hittar vi

  

En moped förföljer oss vid det här laget och vi är för rädda för vårt eget bästa.
Nöjda för den här gången beger vi oss hemåt, vi konstaterade att adrenalinkicken man får av rädsla e grym..

Jaja vi inser att det nog bara rör sig om någon som vill krydda sitt sexliv lite, men vi njöt av spaningsarbetet iallafall...


Jag har btw upptäckt det perfekta kärleksparet, a match made in heaven, de sötaste små grynen

 

That´s it nu måste ja duna


Tjitjing


Kommentarer
Postat av: Beata

Haha, då skulle jag nog inte ha några firrar kvar sen ;)

Postat av: Josefine

haha.. vad fan är det där för skumt?? by the way känner du malin? såg att du kommenterat på hennes blogg. puss

2007-08-25 @ 14:23:45
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!