Sommarhetta på bruket...

Hon har så smått börjat  inse o accepterat att semsetern sen länge är över....
Hon jobbar nu, och det med råge.

Det finns en del saker som förgyller hennes tillvaro lite extra dock.
Förutom det vanliga och för henne så självklara som Jexie , Even o Pumba mm mm mm

1. Min älskade Maggan jobbar med mig, min soulmate spenderar alltså 8 timmar om dygnet vid min sida i samma jädra blåställ, ja sen shoppar solar badar tränar o festar vi ihop utöver med men ja hon finns dr på mitt jobb och hon får mig att skratta heeela heela tiden *älskar*

   


2. Jordens krök me Timms, Tule, Erik o Ralle..
Såå sjukt många skadade människor jorden bjuder på....  
"Once you go t*** you never do it again "  BRYT

Ja har alltid så sjukt roligt me er, kom Tims fan ja behöver mer sånt hahahaha



Jag jobbar o ett tropiskt klimat by the way, hettan är olidlig och det är KLADDIGT fy faaaan
Vill vara ute i solen eller ja okej i regnet då...
Vill inte jobba, befria mig nån



Ska styra me nått nu


Puzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen! Absolut en fika!!! Fin blogg!
Har pajat min mobil bara, fråga jossan om mitt jobbnr. =)kram,kram

2007-08-22 @ 23:07:10
Postat av: timms

mer krök med oss lär det bli. det kan du hoppa upp och klappa dig på! kiss and hug!

2007-08-23 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!