Blogg me up bitch




Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Har två, den ena sitter helt ensam, är det en knippa då??? och på "jobbknippan" sitter det fyra


Vilken svordom använder du mest?

Fan eller Helvete Jävlar
Hörrni de e nog en tie där.....

Äger du en iPod?
Japp de gör jag, en vit Nano med rosa fodral

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det beror helt på hur jag jobbar, 05:00 ett pardagar i rad nu, och då har jag varit sen ;p

Hur många resväskor äger du?
Hehe menar man hårda i plast då eller??
Köp gärna en svart till Angeliqa för det äger hon ingen

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Amen det har hänt faktiskt, omman e typ lat och ska en kort bit eller typ nått sånt, fast flip-flop e egentlgen rätt obekvämt så jag kanske ska sluta använda det helt eller?

Var köper du dina matvaror ifrån?
Mc Donalds eller typ en Pizzeria, all annan mat bara kommer till mig på nått konstigt sätt ;)
Onödigt att säga till Johan att jag vill ha mjölk för då får ja köpa de själv han går ju aldrig in i affären när ja vill ha sällskap dit

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Spontant så vill jag vara med på bilden men jag tycker att det är bra jävla roligt o intressant att fota också
(kunde inte sagt det bättre själv Loppan)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Clic såg vi halva sen somnade vi på soffan typ Borat va den sista "hela" film vi såg

Har några av dina vänner barn?
Jo de börjar ploppa upp här och där

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hur mycket vinner jag?
Man kan ju faktiskt vinna typ 23kr och då blir det en Fanta annars skulle de bli massa 'Fanta och eeeh oooh herregud ja vill ha massa saker

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja absolut, jag e lat emellanåt, men kan va fliten själv oxå hehehe

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Har gjort det en gång när jag rest runt halva jorden och behövde komma tillbaka till Svensk rytm "jetlaggad" hahaha, somnade inte, tog en till och sov nonstop i ett och ett halvt dygn.
Vaknade upp och trodde jag va på månen typ hahaha
Var seg i en vecka

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Den är i STHLM så jag har ingen aning, ge den tillbaka till mig tack

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Japp frågan är hur viktig hahaha, jag har en egen btw

Vad åt du till middag?
Big Mac hahaha
På dagen Tagiatelle och korvgryta

Använder du huvtröjor?
Ja det gör jag väl, vilken lam fråga lixom

Kan du vissla?
Ja och ja tycker de e jättekul, jag har lärt mig knäppa med fingrarna oxå

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jag demonstrerar mot allt när ja surar

Vem var den sista som ringde dig?
Pappa tror ja

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Öltält gillar jag.... Asch jag åker allt

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Oh ja det är jag säker på..de undkommer nog ingen

Vilket riktnummer befinner du dig i?
011

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja fortfarande faktiskt

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Mindre än kolosalt  större än pyttelitet

Är du blyg inför det motsatta könet?
De tror jag inte men visst de händer

Vilken film kan du alla replikerna till?
Trolltyg i tomteskogen

Äger du några band t-shirts?
Eeeeh nee va får dig att tro det?

När flög du senast?

Ramlade omkul för ett tag sen, fan kändes som ja flög iväg då

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6st

Läser du för skojs skull?
Vad läser man annars för??

Diskar du din egen disk?
Diskmaskin stavas det

Har du gråtit offentligt?
Ja det har jag gjort, den låter gärna bli om ja kan

Har du en stationär dator eller en laptop?
En söt liten lapis

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Alltid! Varje dag..

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Absolut

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
 Nej

Kan du kasta macka?
Ja om den inte va så god eller jag är mätt, men oftast äter jag den

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.. men det är där de har de där Hedeonism va?
Törs fan inte åka dit

Vad har du med dig in på bion?
Sällskap, går aldrig ensam fan, sover sen hela filmen så nått annat behövs inte

Vem var din favoritlärare?
Sonja utan tvekan Sonja hahahahah

Vad har du för väder?
Snö och totalt iskallt

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Hallå???? Han är ett levande klotterplank min karl

Har du en blogg?
Förbannat  dum fråga

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Håltimme utan tvekan

Vilken är din favoritdrink?
Oh den har inget namn men vi kallar den Angeliqa på palace....

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 8-10 men de händer ju inte allt för ofta tyvärr

Äter du frukost dagligen?
Nej tyvärr nästan aldrig

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Tjing

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Va menar du ;)

Vilken är din favorit frukt?
Banan, herre gud skulle kunna leva enbart på de

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? 
Jag  ÄR en ordfascist  Jossan, retar mig alltid på felstavningar om de inte är medvetna
Alla skriver dock fel ibland

Vad var det senaste du åt?
En Big Mac

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag umgås hela min arbetstid med killar, dock glad över Malin där...
Svår fråga tie break där me tror ja

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag är döpt efter en isprinsessa vid namn Angelica Buch tror jag hon hette, mamma tyckte hon va söt and there we go
Angeliqa med Q e dock coolare

Gillar du senap?
Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ja vad har jag sagt, vet icke
Dalai Lama sa dock´

I find hope in the darkest of days, and focus in the brightest. I do not judge the universe

Det jag försöker leva efter dock 

If you have fear of some pain or suffering, you should examine whether there is anything you can do about it. If you can, there is no need to worry about it; if you cannot do anything, then there is also no need to worry."

 (Tack alla ni som ställt upp för mig, skulle inte klarat de utan er)


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Kanske

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan tror jag, hallå jag sover hur ska jag veta?

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Pappa säger att jag är Rainman

Har du någonsin köpt något från eBay?
Ja

Tycker du om att krama folk?
Ja

Skulle du säga att du är trendig?
Oh nej eller ibland kanske, ja gillar trender iallafall

Äger du en digitalkamera?
Sönderslagen, jag tackar....
Men tänk på att What comes around goes around 

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja det kan det göra.. eller det beror på vem och vade det handlar om

Vilka böcker, om några har fått dit att gråta?
Pojken böckerna, Magdalena Graafs säkert fler

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Började nyligen äta kött efter över 20år utan
Äter dock bara malt kött, jag vet jag är skev

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vincent, ascoolt ju

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ojsan, den listan var inte så jättekort precis :P
Trevlig kväll!

Postat av: Josefine

haha jag bor i flipflops på sommaren

2007-02-08 @ 21:14:21
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: jecka

ojsan gumman vilken himla lita rolig läsning kanske ska härmas puss vincent

2007-02-09 @ 13:44:40
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Eurica

oj, vilken lång lista! men ball att läsa.

2007-02-10 @ 19:27:25
URL: http://leeeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!