D-I-V-A-Z IS THE SHIT


Heeeeey....

Nu e de dax för party....

Angeliqa sitter och klunkar grogg som en riktig A-lagare och spanar ut lite genom fönstret...
Jag tippar på att jag knappast hinner räkna till 100 innan Åsa och Jex klampar in.
Inte har jag gjort mig iordning som ja hade tänkt, det e iofs inget ovanligt då jag sällan är klar när jag ska.
Har dock två timmar på mig för vi ska infinna oss hos Josie kl 19:00

Naglarna är lackade i svartaste svart, jag ser för tillfället ut som ett troll i huvvet men det ska snart åtgärdas det oxå.
Platttången e påslagen, brynen plockade.
Dax att lägga i en högre växel om jag ska lyckas bli den partyprinsessa jag tänkt mig *ler*


Simma lugnt så hörs vi imorn eller nästa år

PZ PZ

Kommentarer
Postat av: Sussi

Om du hinner iväg så får du ha en trevlig kväll! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!