Lizzie.......

Mmmm nu ska ni enbart tilltala mig med mitt mellannamn Lizzie...

Hehehe eeeh så blir de väl inte men de vore coolt..

Angeliqa Lizz

Lizz e så mycke coolare än Angeliqa o eftersom ja e cool borde de ju bli så...


Benny o Lelle tyckte de va otroligt spännande att bli omnämnda i min blogg o därför tänkte ja vara så snäll att lägga in en bild av dem...
De kunde gått så illa att de inte blivit nån bild då Lizzie tryckte in minneskortet i sin laptop utan det lilla höljet som man ska stoppa minneskortet i innan man stoppar det i datorn...
Tårarna kom på Lizzie då hon hysteriskt försökte få ut de lilla minneskortet som fastnat i laptopen..
Swizz army knife blev min räddning, fö de finns en pyteliten pincett i den jajaja tror ja tappade tråden här.


Here they are, de kameraskygga

ytre




Det är nu söndagskväll och jag försöker övertala Mange att spela fia me knuff me mig, svårt ska ni veta
Han totalvägrar....
Ser samtidigt på Jerry Springer, såååå sjukt.
Måste vara uppgjort.



Älsklingen min sover som en bebis, men de e ju va karlar e bra på

Sing a long puckon


Kommentarer
Postat av: Staffan

vad styr du med människa!!

2007-01-22 @ 18:43:24
Postat av: ´jecka

din lilla galning hoppas det gick bra med datorn,messa idag men inget svar du kanske sover som vanligt hehe

2007-01-22 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!