Miss Angeliqas kall i livet.....

Va fan ja får väl haka på er då?!?!
Alla mina bloggkompisar har skrivit om sitt kall i livet, vissa två gånger....


ytr



Enligt Johan så är jag en liten arg sak, så arg att han faktiskt jämför mig med Lilla My från mumindalen.
Angeliqa tog detta vidrigt hårt hehe och satte igång med updrag lilla My hon jämförs nu fint med den lilla rödhåriga för att hitta likheter /olikheter......

Lilla My är inte släkt med Muminfamiljen, men bor hos dem. Hon är så liten att hon bra ryms i familjens mjökkanna. Hon älskar katastrofer, och ser till att sånt händer. Hon är gladlynt och aggressiv och totalt respektlös, men aldrig elak. Så är hon en mymla .
Hon är den modigaste figuren i
Mumindalen. Hon hittar alltid på något bus och driver sin omgivning till vansinne. Hon är stor i käften och vet vad hon vill, och är alltid bäst, enligt sig själv.

Okej Angeliqa, du är inte absolut inte så liten att du ryms i en mjölkkanna, mindre än Johan så jaaa den köper vi.
Katastrofer hahaha ja de älskar vi, skadeglädje är den enda sanna glädjen
Ser visst till att de händer saker oxå jo, vi köper den me.
Jo personligheten stämmer nog rätt bra överens tyvärr *surar*


uytre


Men är jag LIK Lilla My då???
Neeej de e ja väl inte???




25538-546


uytrewq






Johan som hämnd har jag skapat en egen koppling mellan dig o den där *räcker tunga åt ;) *
Stinkey är mumindalens enda skurk ! Han är inte dum , Men han ställer mer än gärna till problem för mumin och hans vänner . Men ibland kan stinkey vara riktigt snäll faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha..

Postat av: Ann-sofie

Haha va kul du e.

2007-01-20 @ 17:21:25
URL: http://annsofie83.blogdog.se/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!