Pirayor e ine grönrosa jue

Maja min Maja.. Min klipska lilla piraya

Har du ätit fisk idag?
Nej, om man inte räknar ägg?? De e väl typ fisk eller?
Är din hobby att läsa biltidningar? Nej, men pappa Uffe gillart.

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? Jaaaa dagligen, mest hudfärgen jue

Har du hål i öronen? Jaaaaa

Drack du monsterläsk när det var poppis? Bästa läsken ever :D klart jag gjort

Har du någonsin köpt en griskulting? nej, eller jo av marsipan men typ coolt de vore att ha en .

Gillar du att utnyttja folk? Jaa, det gör jag faktiskt, ja e lat jue "spela korkad o folk förväntar sig inget av dig" värsta bästa måttot jue ;)

Ser du ofta på TV? neee typ inte

Är din mor mer än 19 år äldre än dig? yes

Leker du fortfarande med Barbie? haha I wish fan va kul de va :P

Har någon varit otrogen mot dig? Ja jävla svin
Drömmer du om att bli fotbollsproffs? nej verkligen inte, orka springa.

Har du åkt snowboard nån gång? oja utan hjul dårå.

Borde du göra något vettigt nu? nej det borde jag inte.

Har du jobbat på en kondomfabrik? ahha nej men de vore coolt, finns de såna alltså?

Har du haft sex med fler än fem personer? Det vore en lögn om jag sa nej:O

Har du lekt "Batman" det senaste året? nope men ja borde kanske de

Har du hånglat med fler än fem personer? joo

Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? Eh finns de nån som har de???

Gillar du äppelmos? Varför just äppelmos?

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? lätt:D

Har du hånglat med någon kändis? Hehe vilken fråga ;)

Har du varit otrogen? :O uusch    *skäms*

Vad föredrar du, att äta eller att spela squash? Äta är ju kul.

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? hehehe mm kanske man har

Vad har du för färg på dina tapeter? röda =)
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? JOO=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!