Utredning

Detta gäller nått som de flesta i  min närhet knappt ens la märke till, ntt ni absolut har glömt iallafall.
Men som ni vet så grubblar jag sönder saker och har analyserat detta minst tusen gånger fram och tillbaka.....
Jag kräver ett andra utlåtande....

Vad gäller det? Jo optikerns dom på Gellieflickan, hon SKELAR fatta att få höra det.

Hmm hängde me Jecka till hennes optiker idag och i ren tristess gjorde ja en synkoll till, hmmm jag har nedsatt syn och behöver glasögon, skela neee de va så otroligt lite att det märktes inte, nöjd???
JA va fan tror ni?
Jag kan äntligen köpa ett par skitsnygga brillor o slipper va ett skelmonster...


Tack mongooptiker nr1 för två månader i ren plåga, hatar dig, tänk på att jag är en ninja *fnyser*



Min älskade lilla Evve e suuk stackars...
Pussade på snorisen idag iallafall

PZ

Utredning

Kommentarer
Postat av: jessan

ååh att du är så glad vi borde bya synfel hahha.evy mår bättr nuså skönt

Postat av: Ida

Du är inte den enda som skelar.. :) Helt underbart söt bebis :)

2007-02-01 @ 16:47:17
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: Sussi

men åh så söt bild! :D

2007-02-06 @ 17:32:00
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!