Simma är för småbarn, bilar är för kvinnor....

Igår höll mitt liv på att drastiskt avslutas.
Jag kunde ha varit död, så även Mallan och mördaren Linda...

Efter att min semester regnade bort och lilla hundvalpen Sluggo som behöver konstant omvårdnad kunde ja inte ta min Johan och bege mig till medelhavsvärme..

Detta resulterad självklart i tristes, en seg Söndag drömde vi om shopping god mat och masa skratt..
Ja va fan orka dra hela historien.

Mallan ja o Linda drog en roadtrip till STHLM
Linda höll på att avsluta våra liv i en tragisk dödskrash men som den rallyförare hon är lyckades hon parera upp det hemska som höll på att ske...

image586



En stor skylt visar att de två filerna på motorvägen efter 700meter skulle enas i en fil, det kom två 90, två 70, två 50- skyltar och min vän saktar inte ner farten, den stora släpkärran som står parkerad i VÅR fil med en gigantisk skylt med en blinkande pil kommer närmre och närmre...

Hallå vakna, Mallan och jag bara skriker....
Nu vakna den sköna blondinen, för sent dock.

Med en släpvagn framför mig och en lastbil på ena sidan, och vajerräcke på andra fruktade jag för mitt liv.

Hur vi överlevde???
JA???
Vi tar det en annan gång, det är ännu för traumatiskt för min arma själ...

Vi har haft en sagolik dag iallafall.....

Tusen tack tjejer....




Så den lilla Sluggo då, en helvild liten valp som busar runt som ett litet troll *älska*
Så mycke jobb men sååå söt, imponerad av min älskade för hans tålamod me valp o kärring ;)



Har haft en underbar sommar än så länge och inga planer på annat, så underbart får de bli


image595

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sååå söt hund :)

Postat av: Caroline

Hahahaha..gillar den översta bilden... "Skyldig"..
men då, så söt liten Sluggo ni skaffat. Den skulle Andreas se och bli lite avis...

2007-08-04 @ 09:39:38
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN en ny blogg snuttan!!!
Me like :-)
Goding till hund!!!
Puss på re
Erka-bärka

2007-08-09 @ 23:31:09
Postat av: Josefine

vem är din syssling? ngn av 20-åringarna?

2007-08-10 @ 11:44:49
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Josefine

vem är din syssling? ngn av 20-åringarna?

2007-08-10 @ 11:45:54
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!