Förstår du nu Angeliqa???

Tuffe Uffe: -Förstår du nu Angeliqa?

Angeliqa: - Va?

Tuffe: - Ja varför du inte får köra klämtruck?!?

A: - Nej, eller vadå?

T: -*fnyser* Hon slog i huvvet

A: - Jag kan inte välta med en truck eller?

T: - Jo det gjorde M*****r


Vad yrar du om nu då kvinna????
Jo dit kommer jag senare.....

Hon slog upp sina blå ögon i ett ryck, de ringer......
Timmi on the phone, redan?!?
Va fan hur tidigt går kvinnan upp?

Jäkligt fort gör jag mig iallafall iordning och ger mig iväg
Hamnar självklart bakom en mjölbagge som glider mitt över två filer, två filer, ja varför nöja sig med en?

 But why?????  *suckar* *stönar* *svär*

Kommer fram och ser Tims sitta i sin blåa skönhet, aaa ja glider upp breve och kliver käckt ur bilen...
Grimarserar lite över hur geggigt det är.
Hur kan de va så "bonnigt" så nära stan?

Glider in och tar en glid me ögonen över lokalen OOOH MY GOOOOD
Så mycke skrot... Aldrig sett något liknande....


Tror jag hoppat över något nu, haha ja de e så va?
Timps och jag + 45st andra ska på 30-årskalas imorn lördag och har själcklart kommit på den cooolaste och fränaste presenten ever..
Allt var väl planerat men tack vare ett litet missöde slogs alla planer i stöpet och vi fick börja om på nytt...
Det ska oxå tilläggas att vi när allt slogs i spillror hade vi exakt 36timmar på oss att komma på nått nytt..

De som känner mig vet att mitt livsmåtto lyder "Skam den som ger sig"
Jag är envisare än en åsna och att lägga mig finns lixom inte.
Jag skulle lyckas till varje pris, jag vet att många av er började tvivla på mig förmåga.
Men lyckades jag inte?
Ja jag hade inte gjort de utan Tims och senare Skägge och lite Johan me kanske, men Tims du hade gett upp och åkt till partaj om ja inte tjatat?!?!


Vi gick ett varv och Neej de fanns inget för oss där, vi kanske tagit oss vatten över huvvet ändå, men njaa vi frågar iallafall sagt o gjort vi frågade och en otroligt entusiastisk man visar oss en svart sak, och nog fan känner man igen en oslipad diamant när man ser den.
Vi trixade styrde fixadeoch filade....
Lyckliga o glada kom vi sedan på att hur fan transporterar vi "Jessica" som vi döpt henne till??
In i Tims bil gick den inte hon har bagaget fullt me baslåda, det går inte i min heller ja looovar..
Testa testa..... *tjat tjat tjat*

Hehehe jo tjenare, där hade frökens bil sjunkit ner ännu mer i gyttjan och satt självklart fast, tre karlar hjälpte mig att baxa bilen därifrån o Tims står bara o glor, tack kompis för hjälpen ;)

Dax att ta ut pengar, vart faaan e då kortet??
JAg börjar bli desperat nu, vi står och surar utanför prix eller va de heter med en varsin kaka i näven
Vi garvar en del åt fula människor och säger att den här dagen har varit en bloggmomentday utan dess like, helt ovetandes om vad som komma skall

Skägge, vår räddare i nöden kom med pengar och en stor bil att stoppa Jessica i.

Fnittrande far vi hemåt mamma för att dumpa henne där, ja ville bara testa hennes förmåga och efter mycket mycket mycket kel lät hon sig lekas med...
När hon ändå va igång tänkte de fyra iaktagande att jag lika gärna kunde ta henne till bruket direkt...
Sagt och gjort med Tims o Skägge i bilarna bakom forja i dunderfart ner mot bruket,
Hade jag vetat vad som skulle ske hade ja tagit på mig både hjälm och handskar knäskydd osv osv...
Men nu visste jag ju inte det.
Alltså hade ja inga som helst skydd på mig.

Brrrrrrm brrrrrrm brrrrrrrmmm
Hon spann i händerna på mig.

Ja ända tills jag nästan var framme, Tims saktade ner o pekade åt mig, ja gav henne tummen upp och sen jaaa
Jag vet inte riktigt hur det hände men Jessica låg och skreeek en bit bort
Jag vet att jag landade på axeln och efter det slog ja i skallen
Tydligen fick sig resten av kroppen en rejäl smäll oxå
Jag är blå öm och uppskrapad överallt

Ja mår illa och jar nog aldrig haft så ont i huvvet i hela mitt liv.
Jag kommer nog överleva men ska aldrig aldrig aldrig kliva på en tjej igen....

Jessica mår efter omständigheterna bra...
Bilder på henne kommer imorn me promise


Min kära far Tuffe Uffe anser att jag absolut inte ska röra något med motor igen......
Så va de me den klämtrucken *suck*
Tack Johan för att du håller med honom

-hahahaha


Love ya all

Kommentarer
Postat av: Anonym

var fan är kortet på bromsspåren då? fan, jag är fortfarande rädd och har ångest för din huvudvärk:(

2007-03-09 @ 21:21:27
Postat av: Angeliqa

JA borde kanske lägga in den hahaha
Ja helsike va ont ja har


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!