Typ när jag tänkte...

Alltså de händer så konstiga grejer ibland o så, och då blir man förvirrad o så då...
Jag hade typ rätt tråkigt i onsdags, rensat i trädgården o sådärå a vart duktig o så.
Pumba va lite suk o skulle sova.

Sola det va de ja skulle göra när ja åkte in till stan men sen kom ja på att de va sjukt länge sen man va i självaste linkan.
Ja ringer Maggan som står me sugslangen o grejar, varför lixom???

Hon hänger självklart med o ja plockar upp henne.
Vi måste fylla i bensinen o där står en tant som har ont..
Vi börjar genast fantisera ihop hur det har gått till om hon blivit  rånad och överkörd av rolerblades
eh det skenade iväg och sen va vi låångt bort

Maggan var åksjuk av damslangen stackarn, därför ska man inte städa för ofta.
Vi hittade en så snygg polis så de va inte klokt.
Åt en macka i påse o sådärå

Inte så värt tills vi kom till sistaste affären vi gick till trodde jag ja, hon blev superkär i en tanig karl i skoaffären
men han va ganska fin i skinnet så hon fick titta på han ett tag.
Vi gick ut o in flera gånger men jag orkar inte hur länge som helst så ja frågade henne ganska högt om de va klart nu eller om hon ville glo mer.
Hon slog mig såklart -(ovanligt eller?) han skrattade, jag trodde det va över där men icke.

Maggan har blivit en stalker och jag är chockad, hon ville fota honom så vi satte igång att leta vinklar vilket upptäcktes av mannen som lyssnar till namnet Danne

image619


Danne va en trevlig karl som inte förstog sig på oss så mycke, vi sa att vi kunde ta ett kort på honom som tröst lixom, jaja söt eller??
Då ringer ni Carlings Gränden o frågar efter han.
Han är född -81 och är från Örebro, hade skjorta med alla knappar knäppta i högstadiet och vi tycker nog att han kan uppfattas som en liten mammagris


Vi har de senaste dagarna sett så många folk som petar i näsan när de kör bil, men varför?
Fattar de inte att folk ser? O vart gör de av kråkan?? Äter den eller?

Jag fick Maggan att grina idag, riktiga tårar.
Då fick ja ångest.
Jag kastade en liten rar spindel på henne, och hon flippade ur totalt..

Du ska få en puss imorn då

Kommentarer
Postat av: JK

hihi...du är fin hur du än ser ut stumpan:-) ses snart igen? puss love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!