Den där Gåverud...

Sun Chasing Shadows


Japp Hanna har träffat en karl som spelar i det bandet, trummor spelar han visst.
Hon har fått hoppa jämnfota som "Stina Dabrowski"
Kul tycker jag, varför skriver jag nu om det då?
Jo detta band har tydligen en spelning i Paraden på lördag och Hanna lovar att det ska bli nått extra.

Tror vi henne?
Törs vi chansa på att hon ljuger?


Nee tänkte väl de, för mer info kolla Hannas blogg
Jag vet inte hur man gör länkar i inläggen så ni får helt enkelt trycka på Hannas blogg på sidan där -------------->

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej A!

Hon som har tagit bilderna, kommer du ihåg henne???



Frida

2008-08-19 @ 09:02:14
Postat av: Angeliqa

Hehe näe borde jag det???

Det ringer ingen klocka iallafall

Postat av: Frida

Maxihuset är vår gemensamma nämnare:) Du Lindex, jag JC:)

2008-08-19 @ 20:16:11
Postat av: Angeliqa

Nej men är du fotograf?

Gud va kul...



Hur hittade du hit?

2008-08-20 @ 00:07:36
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Jag hittade till dig via Hannas blogg och tyckte jag kände igen ditt face.



Fotograf, hihi nej.... Mer hobbyfotograf:)



Ses vi på lördag?

2008-08-20 @ 08:49:28
Postat av: Angeliqa

Aha logisk förklaring, borde tänkt på de hehe

Vi ska tyvärr på grillfest me jobbet då, men man vet ju aldrig.



Vilka är de?

Har aldrig hört talas om dem

2008-08-20 @ 11:46:53
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!