Jag är nog inte sann!

Jag visste att det var illa, att jag köper för mycke prylar, men att de va så illa....

Jag har länge sagt att jag ska ta tag i lådorna som bara stått sen flytten från STHLM men det har inte riktigt blivit av.
Jag började idag, fann en hel back med halsband, armband och sånt skit



Va har ja köpt allt för?

Kommer nån ihåg dessa?





Marie, jag har läst på din blogg att du gör smycken, vill du ha pärlor???
Om du läser detta såklart hehe

Näe nu ska jag ut i trädgårn och ta ett glas rött

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gud, de där armbanden är sån nostalig!! Hade exakt såna där blåa. Marie gör jättefina grejer, jag fick ett superfint armband i rosa toner förra helgen :)

Postat av: Hanna

Jaaa, de lär nog bli pärlor... Annars är jag grymt impad om du lyckas reda ut dem utan att klippa sönder vartenda ett! Kram!

2008-08-16 @ 22:55:03
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaa, gärna!!

Jag är precis i starten av min smyckeskarriär, så jag är sugen på allt...:-)



Säg vad du vill ha för dom bara, så fixar vi det!!



// Kram Marie



2008-08-17 @ 17:52:33
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!