Hon som lovar för mycke!!!

Jag har lovat er bilder och intriger från min lilla kryssning!!

"Aint gonna happen"

Vi har nämligen lovat varandra att det som skedde på färjan, de stannar på färjan!!
E jag tråkig nu?
Tänker ni övertala mig?
Ser jag övertalningsbar ut???
Ser det verkligen ut som att jag vill att skiten kommer ut???


Jaja lite oskyldiga bilder kan ni få så länge....
För som ni vet så lämnade ju jag mina kläder och kameran här hemma i köket.
Frazzez bilder kan ni få se, de är rätt lama.
Men de vi tog själva hahaha
Må de alltid vara gömda!

Dessa två pensionärer idkade nästan samlag i karaokebaren, vi har men av detta, tro mig!



Den störksköne Håkan var givetvis på plats för att underhålla oss, men killen var kusligt djup emellanåt och pratade massa privata saker.
Han är inte lika lost som på TV men jo en del flingor saknas kanske
Jag gillar honom i vilket fall!



En annan bartender vi totaltrakaserade var Arnold.
Stackaren fick säga "hasta la vista baby" säkert en miljon gånger, sen garvade vi åt honom.
Han hade enorma armar iallafall och självklart klämde vi honom blå!





Vi byter kamera och tar Hannus ett tag då???
Kan ni få reda på mer då?

För det första, vad får mig att grina så jäkla illa?


Här är jag fortfarande lyckligt ovetande om att jag inte har några kläder =(



Och JA jag är kort.....



Notera att Penky har exakt likadana kläder som barpersonalen hahaha
Diskpojken *Penky




Vi hittade självklart de överkåta pensionärerna igen, fy fan för att vilja visa upp sig offentligt i den där åldern.
Det skrämmer folk!!




Nu tänker jag inte visa er mer ;)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Timms

Nej men ta bort krosset Arnold! urk

Postat av: Marie

Jag som hade sett fram emot lite smaskiga bilder från kryssningen, men du kanske har rätt i det du säger: "Det som hände på färjan, stannar på färjan"...:-D



Ni verkar ha haft riktigt roligt iallafall!!



// Kram, kram!!

2008-12-29 @ 11:45:08
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Hanna

Det var då oskyldigt! Jag vill ha mer, mer, mer!!! Helst lite barnförbjudet;) Puss

2008-12-29 @ 22:24:55
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Nellie

hahaha henrik då :P

Min blogg är on igen wiee :D

2009-01-06 @ 22:13:14
URL: http://naminabild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!