Tror ni att..

..att jag känner mig piggare och gladare nu?
Ja de kanske ni tror, jag är vaknare men fortfarande långt ifrån vaken.

Jag är lessen, lessen över att behöva vara vaken.
Skulle mycke hellre behöva ligga och fnittra vid sjön med min pumba.
Äta hallon i mängder, för jag har faktiskt de hemma.

Men istället sitter jag i blåställ, känner mig inte som en "factory princesse" idag.
Känner mig mer som askungen innan råtterna kom.

Äpplet har ja inte sett till på länge, var e hon då lixom?
Gaaah va synd de e om mig idag...

Vill verkligen se en bäver me, Fille har sett en och nu har Maggan också det.
Jag vill också se en bäver.

En liten rar bäver

 
Eller han då, fy så söt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!