En nattprinsessa

Sitter och glor rätt in i två dataskärmar, jag har det kusligt lugnt på jobbet inatt.
Jobbar faktiskt sista natten innan ett par dagar välbehövlig vila.

Nått som verkar gå nu är axelvärk och min högra moler så nagelbanden knyter sig.
Brist på massage kan man tycka men en "jaktänka" får nöja sig med den lilla uppmärksamhet man får vintertid...

Pellie har bytt kulör på håret faktiskt, är nu åter brunett och trivs verkligen.
Hur länge återstår att se ;P

Känner mig lite deppig, kan bero på att min underbara Maggie har varit borta i två veckor.
Kan inte fatta hur jag har klarat mig.
Saknar dig underbara gorby, kom hem nu!!!!
Imorn , imorn , imorn........
Fy farao vad jag längtar efter dig.
Har ju brorsan hemma men va fan det är ju aldrig samma sak!
 

Nu ska jag dricka oboy med äpplet och grävling.
Hon äter macka och jag får inte smaka.
Axeln väcker och jag har brännt mig i gommen.

Surt som fan men jag har ju min rödprickiga oboymugg

Soooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!