Hanna pyttipanna utmanar

HANNA vill att jag ska skriva 7 saker om mig själv som ingen vet!

Om det nu finns 7 saker om mig som INGEN vet så ska det nog förbli så.....


Här kommer dock 7 saker som några kanske vet


1. Jag pluggade till nagelteknolog för att jag tyckte det var så dyrt att göra dem hos andra (eeeh blev det billigare så tror ni?)


2. Är sjukligt rädd för fåglar och fladdermöss, de är dödsfarliga


3. Jag tycker det är lättare att slänga kläder jag provar (hemma alltså) i tvättkorgen än att lägga in dem i garderoben igen, och JA även nu när jag bor själv i villa


4. Tycker att nutrilett är svingott!!


5. Är för skönhetsoperationer

6. Tål praktiskt ingenting när det gäller alkohol, spyr direkt

7. Är skitpetig med krukor, mår illa om det inte matchar med resten av fönstret.
Svinjobbigt med en karl som ställer allt möjligt bråte i fönstrena

That´s all for me!

Jäjkon, Danne nu är det eran tur =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

spyr du direkt? det visste jag fan inte... puss

Postat av: Linda

Utmaning kirrad...:) Puss

2008-11-07 @ 21:13:44
URL: http://lindisk.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Aaahh inte direkt kanske, men du vet ju takten jag häller in...

Så de blir ju ganska direkt ;p

2008-11-07 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!