2/10 2008

Humör:
Sådär, huvudvärk (borde jag söka för det snart haha??) Vill helst sova

Gjort:
Sprungit, handlat, Flanerat på Blomsterhuset och sen tjejkväll, avslutar med en natt på jobbet

Planer:
Jobba till 06:00 sen hem och sova

Ser på:
övervakar här i en liten rar kamera , sneglar på äpplet som sitter o glor bredvid mig

Lyssnar på:
Äpplet som pratar om hemlisar

Läser:
Viktiga mail

Dricker:
Vatten, hatart snart alltså.....

Äter:
Clementiner, massa clementiner. Jag låttsas att det är juice. Varför heter det SATSUMAS helt plötsligt????

Bästa:
En underbar tjejkväll, tack girls

Sämsta:
Att jobba hela natten

Väder:
Regnar tror jag eller????


Kommentarer
Postat av: jessica

visst hade vi toppen gumman skoj att ttrfäa dig igen

Postat av: Marie

Huvudvärk....SÅÅ JOBBIGT!!

Men jag slår vad om att det är sockerbehovet som gör sig påmind!!



Håll uuuuuut :-)



// Kram Marie

2008-10-06 @ 11:14:06
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!