6/10 2008

Humör:
Ganska ok, tog en alvedon innan ja gick upp o la mig så huvvet e på min sida

Gjort:
Sprungit, klyvt ved, plockat svamp, lagat mat sett på TV och gjort mina naglar. Svarta med ett "Rosa bandet" på

Planer:
SOVA!!

Ser på:
datorn

Lyssnar på:
Denise Rudbergs "Åse"  Toppenförfattare, rekomenderas

Läser:
mitt inlägg just nu

Dricker:
Vatten, i mängder, kräks på skiten snart, och te

Äter:
längtar till frukost hahah

Bästa:
Att jag är ledig imorn

Sämsta:
Att jag har  massor att göra här hemma imorn

Väder:
Nattsvart


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag blir så nyfiken på hur dina naglar ser ut...:-)

Tycker jämt du verkar styra och fixa med dom!!



Kan du inte lägga upp lite bilder så man får se konstverken...hihi...!!



// Kram Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!