7/10 2008

Humör:
Magknip och illaående, men det gav med sig efter ett par timmar

Gjort:
Sprungit, lagat mat, sett på film och umgåtts med svärfar

Planer:
SOVA!!

Ser på:
datorn

Lyssnar på:
vinden utanför

Läser:
inget just nu

Dricker:
Vatten, när ska de bli lördag så jag får dricka nått annat då?
Äter:
Inget just nu

Bästa:
Att jag är ledig imorn me =)

Sämsta:
Att jag har  massor att göra här hemma imorn som vanligt

Väder:
Nattsvart
Naglar:
Svarta som natten med ett "Rosa band" i strass (ingen toppbild Marie men jag ska fixa de till nästa gång ;)  )


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja med gums..kan du på lördag? Puss

Postat av: jessica

¨åååh så fint man får inte dricka annat på lördagar

2008-10-08 @ 18:19:21
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Marie

Tjusigt!!!

Kul att se en bild för en gångs skull...hihi...!!

Mera sånt!!



// Kram Marie

2008-10-08 @ 21:21:26
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!