Mina stumpar!

Den här veckan bara har runnit iväg, till vart? Ja det vet jag faktiskt inte.

Måndag blev det tre set med naglar och jag hann som vanligt knappt äta, förlåt Milla, men det lilla jag hann var supergott.

Tisdag var det panik med tvätt städ och ni vet allt man ska hinna när man är ledig.

Onsdag befann vi oss i Linköping och IKEA , älsklingen och jag.
Det blev självklart shopping i Ikanohuset då Js garderob ekar tom.
Själv fick jag mig ett par nya mockahandskar , en Vitry tweezer och sen inget mer.....

IKEA däremot blev det massa kalaskul, mycke tack vare mina skapare som börhört mig vad gäller köpmansdisken.
Mami hittade en byrå på IKEA som passar vårt sovrum och dra mig baklänges..
5.000kr billigare än Nordics.

Tack mami & papi för en tidig julklapp!

Jaja mycke egentligen onödigt blev det oxå men det är ju sååå kul.

Sen McDonalds för humörmänniskans blodsocker var lågt, jag riskerar att explodera då.

Colorama, Computer center , Jula mm mm mm
Helt slut kom vi hem runt sex..

Ut med hundar sen dunk ner i soffan med en glögg.

Torsdag var det cellprov kl 8, sista förhoppningsvis sen äär jag FRISKFÖRKLARAD.
Fatta att det gått tre år????

Sen till Emma för att fixa hennes och Erika naglar.
En supertrevlig dag, så roligt att se er.

Nu en fredag har jag fortfarande myskläder och lunkar mest omkring.

Bränner ut alla tio säsonger av Vänner eftersom jag blev av med min Vännerbox till en Sthlmare som inte ens kan stava till Vänner på engelska...
Fy fan ladda aldrig hem en serie, 60 skivor som ska packas upp och brännas ut.
Jag är less på det nu.

Iallafall så har jag inte ens haft så mycke tid att vänta på att ett nagellack ska torka, och absolut inte göra en förstärkning med gele.
Så jag filade ner alla naglar till stumpar och har nu lackat dem lila.

Jaja jag återkommer senare, ska bränna en ny skiva nu

 

Kommentarer
Postat av: PB

Jag håller tummarna för dig vännen!! KRAM

2008-10-31 @ 16:23:54
Postat av: Anonym

Som jag skrev, man får inte använda det för ofta för då gråter naglarna. men använder man det rätt så är det kanonbra!



Postat av: Emma

Vilken vecka du haft! Full rulle hela tiden ;)



Tack tack för superfina naglar, är såå nöjd! Skönt när gravidkilona rullar in att åtminstone ha snygga naglar, ha ha!



Kul att du tittade in på min blogg - välkommen! Å ja jag är en smula förvånad över att jag vågade ta bilderna helt naken men väldigt väldigt nöjd och stolt över mig själv!



Trevlig helg, ta det lugnt i helgen nu!



Kramar

Emma

2008-10-31 @ 19:23:40
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Hanna

Huuuuu, jag blev trött bara av att läsa! Kram!

2008-10-31 @ 21:19:52
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: jessica

låter som en bra vecka mycket naglar skoj, skönt du nästa är friskförklarad love you

2008-10-31 @ 21:21:55
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag hoppas av hela mitt hjärta att du blir friskförklarad annie! finns inget värre än ovissheten och väntan. håller tummarna! puss

2008-10-31 @ 23:13:21
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Erika

Tackar för att du gjorde underverk me mina naglar =)

Dom är sååå fina å ja börjar vänja mig vid längden inte alls jobbit!!!!



Ha en lugn å skön helg nu då =)



PUSS Å KRAM

2008-11-01 @ 06:57:32
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Postat av: Marie

Oj vad du har styrt och ställt!! Kul med Ikea!!



Antingen har jag missat det helt, eller så har du inte skrivit något om det, men vaddå kanske blir friskförklarad...det har gått 3 år....är det vad jag tror det handlar om...:-/



// Kram Marie

2008-11-01 @ 17:38:23
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Frida

Full rulle!Det verkar vara Ikeatider, alla bloggerskor åker dit nu:)

Ska tänka på dig på torsdag.

Kram

2008-11-04 @ 09:19:42
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!