Mors lilla latgris....

Jag har kommit till den oundvikliga, jag MÅSTE städa...
Det finns lixom inga undanflykter längre.

Jag sa igår att jag skulle städa, då kom svärfar och hans bror och hjälpte oss med hundgården.
Jag planterade ljung i blomlådor inför vintern.. jag klöv ved bakade lagade mat och mådde rätt piss.
Varför sätter jag i mig laktos när jag vet att jag inte tål???

Idag kom herrarna igen och hundgården är nästan klar, vilket slott han får den lille.
Jag har återigen bakat, sprungit mitt varv och varit lite social.

Nu då?
Jag sa återigen att jag skulle gå in och städa (lovade att göra det superofta när jag fick nya svabben)
O Ja de var roligare att städa med den första gången, nu är det lika trist igen.

Men om vi gör såhär.
Jag måste fota och lägga ut delar av mitt hem ikväll, då måste jag alltså städa eller????

Vi gör så, ni får ett innanreportage här och sen återkommer vi i typ Januari och ser vad jag förändrat (börjar tröttna på de mesta hemma)


Nu fick jag lite motivation


Puss på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Då promenixar vi i helgen o ses en dag nästa vecka:) perfekt ju!:) puss

Postat av: Hanna

Hahaha, ta en tesked honung, eller tre=)



Med det där städetet skulle jag kunna städa hela dagarna!!! Kram!

2008-10-08 @ 18:48:29
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Marie

Usch, det är inte alltid lätt att komma igång med städningen....jag vet...:-/



Lycka till...:-)



// Kram Marie

2008-10-08 @ 21:19:52
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Frida

Vilket fint kitt! Skulle behövt det idag när jag STORstädade...måste säga att tvätta är hundra gånger roligare än att städa.



Good luck!

2008-10-08 @ 21:23:51
URL: http://fashionvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!