A night of passion..

Har man gästspelare i truppen som begär terr så ska det bli så.
Timsan skrev ett inlägg i sin blogg och begärde terr, hyss och en kopp kaffe.
Hon ringde sedan upp mig och bad mig läsa hennes blogg.

Vad hände? Varför inte ringa och be om kaffe? Vart är världen på väg?

Terr blev det, jag kröp upp på taket och inväntade offer, när Tomi kom kastade jag ner en vattenbomb på honom.
Vad jag inte tänkt på var att taket antagligen inte städats på hundra år.

Resultatet blev följande


Resterande delen av natten gick i "dagen outfit tema"
Vi drog en superterr med de medel vi kunde tillgå






Jaja ett vitt arsle kom med oxå...

Timsan kom oxå med på några bilder




Tomi har humor som en treåring och upptäckte att om mann håller för strecket längst ner på ett E så blir det ett F

Moget Tomi säger vi




Blev dessutom jävligt besviken på Leons som frågade om jag ville ha allt på min mosbricka och serverade mig detta!!





Årets skönaste står konstföreningen för och häcklar ledningens beslut om indragning av julbord hahaha

Vi står upp för konstföreningen




Sen fick jag skäll för att jag tömde kaffeautomaten på oboy när jag var törstig (vadå vill jag ha 10koppar tar jag det, bättre att dricka ur kaffebryggarens kanna än en mugg för muggar e assmå)
Då tappade jag allt humör och surnade


Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Tack sötis!



Måste bara få skratta lite nu....

HAHAHAHA. FisRolle. Hahahaha

min torra humor det :p

Postat av: Timms

Ha ha ha! Dagens outfit är ju finast. Jag garvar i brallan snart. Fan, mer gästspel åt folket. Det var ju bra Kevin som fattades. Fast han va ju med oss lite ändå.



"Asså, jag fattar inte."



Du ska by the way låna boken Jehåvasjäveln av mig. Jag läste ut den på 6 timmar. Svinbra!

2008-10-17 @ 05:47:15
URL: http://timsans.blogg.se/
Postat av: Timms

Men du var fan är grisbilderna?

2008-10-17 @ 05:48:28
URL: http://timsans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ni är heta, RIKTIGT heta=) Kram!

2008-10-17 @ 23:17:35
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhaha, kom in här av en slump och jobbar på leons. vad hade du räknat med allt? Vill du ha tillägg får du självklart lägga till det, för i grillad med mos ingår bara, det. :)

2008-10-31 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!