Jag undrar förresten

Hur kommer det sig att det bara är gamla gubbar eller slem som har fina bilar?
Då menar jag inte vardagsfina utan en Porsche, Ferrari eller nått sånt?
Jag vänder mig alltid om efter snygga bilar med J suckande bredvid.
Jag är den biltokiga i familjen.
Han anser att det är ett transportmedel inget mer.
Han vårdar bilen därefter me ;)




Iallafall så är det sällan en vanlig snygg kille eller ännu coolare en helt vanlig tjej i bilen, möjligtvis bredvid äckelgubben då.
Min bror hade en BMW Z4, inga konstigheter iofs.
Jag kallade den skottkärran men den var grym att köra.

Min absoluta favorit är Porsche Cayenne



Tappar helt fattningen när jag ser en sådan, en vacker dag kommer jag äga en sån. En svart.
En stor!
Den dagen ni....


Kommentarer
Postat av: Lo

Vad tycker du om Lazy legs c.o ? finns på min blogg :D

Postat av: Marie

WOW, såå fina bilar....!!

Skulle med kunna tänka mig men sån...hahaha...:-)



Jag jobbar idag, börjar kl 17!

Dessvärre kommer det vara SUPERMYCKET att göra, så om det är ok för dig kan vi ta det en annan dag...imorgon kanske...??

Eller också kommer du in och hämtar armbandet och tröjan (om du var intresserad förstårs), så gör vi upp om betalning en annan dag, det är vad du känner!!



Ha en trevlig dag, så kanske vi ses sen :-)



// Kram Marie

2008-09-25 @ 08:43:58
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

ja de är kul

2008-09-25 @ 12:04:38
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Fru Frost

Det är därför att man måste jobba så jäkla många år innan man har råd med en sån bil...så när man väl har råd att köpa en är man en OLDIE... =0)

2008-09-25 @ 20:56:57
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: Hanna

Saken är att den dagen du kan köpa en sån bil har du hittat en annan som du hellre vill ha, jag är i den cirkeln hela tiden...:=) KRAM!

2008-09-25 @ 22:38:07
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!