Såderrja....

Tisdagen är nu nästan över, en stressig Tisdag.

Svärfar och Js farbror kom imorse för att hjälpa till med nya hundgården.
Ett stort projekt eftersom den lilla är så rymningsbenägen.
Medans de gjorde det stod jag o glodde på, ju fler kockar ni vet..
Ja så tyckte jag iallafall, och vem vill ha en sämre soppa?

Kände mig onödig och tog tag i veden istället, har klyvt upp massor nu och resten tar vi i helgen.
Jag slipper kanske frysa i vinter trots allt haha

Runt ett skulle jag infinna mig hos Karin för nagelfix.
Karin och Conny har varit i New Yourk och blitt ringmärkta
Congratz!!!!

Karin hade i vart fall med nått riktigt fint till mig, Crest!!!!




Jag har tjatat om denna tandblekning läänge läänge!
Nu är den min. TACK TACK TACK!!!
Jag har redan börjat hihi


När jag var klar med Loppan , Karin och Millan slängde jag i mig tacos för att sen åka och hämta Robbie.

Robbie och jag skulle till frissan Anders.
Jag tyckte inte Robbie skulle se ut som gullefjun mer utan valde en brun färg till honom.
Tack för att JAG fick välja.
Jag gjorde ljusa slingor och klippte lite.

Sen i turbo hem för lite gos med älsklingen som jag knappt sett idag.
Nu ligger jag halvdöd i sängen och oroar mig för morgondagens prov, hatar prov
Det ger mig nästan ångest...

*fnyser*

Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå, hallå!!

Det där lät stressigt värre...men va skönt att hinna så mycket på en dag, då känner man sig duktig!!

Var det du som skulle fixa naglarna, eller skulle du fixa naglarna på någon annan?

Kommer inte ihåg om du sagt att du håller på med naglar fortfarande?!

OM du gör det, kanske du inte skulle ha något emot att hjälpa mig med mina nån gång :-)

Jag går ju regelbundet och fixar dom, men jag tycker inte dom håller så bra, så det kanske är dags att prova något annat...är det gel du jobbar med??



// Kram Marie

Postat av: Frida

Hej och tack för fin kommentar hos Hanna:)Hur går det med tandblekning och prov? Vad är det du pluggar?

2008-09-24 @ 10:46:11
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: Timms

Ja, nu var det inte riktigt märket jag kritiserade.

2008-09-24 @ 19:40:04
URL: http://timsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!