Totaly crazy

Blir galen när jag inte får saker att funka..
Har laddat hem The Sims 2, lite nostalgiskt och så beroendeframkallande.
Men jag får det inte att fungera!
Det hänger sig hela tiden och jag sliter mitt hår.

Att jag inte kan instalera det, ja det fattar väl jag med.
Fick ladda hem det igen efter att ha raderat skiten.
Det stod nämligen att det fanns crack i . CRACK!!!!
Vem vill ha det i sin dator lixom.

Man ska inte ha cookies eller trojanska hästar.
Men crack skulle man visst ha


Asch jag beställde ett spel på nätet så det kommer väl i brevlådan snart i stället, vem orkar va olagligt nu för tiden *gäsp*


Kommentarer
Postat av: PB

Jag håller med!!Tar för mycket tid att vara olaglig! KRAM

2008-09-04 @ 15:37:48
Postat av: Hanna

Jag är såååå sjukt dålig på datorer! Man borde kunna ladda hem en hacker=) Kram!

Kommer du på scrapkvällen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!