Trött





KLÄDER
Skor: Just nu stövlar för hela slanten
Sneakers: Ett par svarta Lacoste
Jeans: Stuprör.
T-shirt: Har bara en somjag fått av Gustav
Underkläder: Har massor mest svart

ACCESSOARER
Väska: Min Mulberry
Plånbok: Pengar och kort ligger huller om buller i väskan och fickor
Klocka: Jag använder sällan klocka, en Guess som jag fått av morfar och mormor är annars favoriten
Tv: Platt. 42"
Mobiltelefon: En Sony Ericsson W nått
Kamera: Kan nån kan Canon
Dator: En HP laptop

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Crabtree & Evelyn från Eleven.se
Parfym: Clean
Medicin: Alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Beroende, oavsett smak men helst blåbär
Vin: Beror på
Bröd: Knäcke
Glass: Ben & Jerry

HEMMA
Säng: En jättefin från Nordic
Lakan: Himla även de från Nordic
Espressomaskin: Dricker bara vanligt kaffe hemma
Kylskåp: Proppfullt

FÄRDMEDEL
Bil: Köpte ny igår =)
Taxibolag: De vet jag inte
Cykel: Cyklar verkligen inte

ÖVRIGT
Frisörsalong: Anders
Bank: Swedbank och Länsförsäkringar och Handelsbanken. (Fan va många, ska strukturera upp de där)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ohh denna kör ja på med:) kör du för kärra nu då?:) måste ses snart gumman! puss

Postat av: Marie

Jag snodde den här listan från dig :-)

Skulle försöka få fram det igår, men icke...systemet ville INTE det...suck!!



// Kram Marie

2008-10-02 @ 08:39:09
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!