Yrke Lyftledare

De e så jag kommer titulera mig om jag klarar tentan *fnyser*
Lyftledare, känn på den ni...

Men nu är det ju så att den här tentan vet vi inte om vi klarat, först på Måndag vet vi det.
De va inget som gick bananas heller, en del somnade faktiskt



Jag var självklart tvungen att väcka honom, vi behöver ju lyssna noga för att fatta de här



Ja de va väl rätt segt de här...
Men som tur va hade jag Mallan me heheh o vi har alltid kul.




Nu ska jag försöka glömma de här, de gick säkert bra.
Om inte så får jag inte åka till en oljerigg och köra lyftkran som Mallan o jag ska göra om vi klarar oss

O va e en olje rigg egentligen?
De kan va döötrist vidrigt och alldeles alldeles underbart

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Annie..vad är det ja ser för mössa på bordet..! hehe..trodde du var mer hängiven ditt lag..;) hihi..miss you! Puss

Postat av: Lite grann va...

Vem e den skönt efterblivna gubben?

2008-09-28 @ 03:08:45
Postat av: Angeliqa

Hihi de e ju Frazze, han har nog sovsjukan tror jag

2008-09-28 @ 09:10:16
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!