Förbannad!!

Fia - Edomopedo
Hanna - Svansen
Frida - Fashion

Jag läser inte era bloggar!!

För jag kommer nämligen inte in, det kommer bara upp ett errormeddelande när jag trycker på er.

Jag blir tokig!!

Jag har inte glömt er, jag skiter inte i att kommentera.
Jag kan helt enkelt inte bara komma in på era bloggar!!

Johans kusin kommer hit och kollar om jag fibblat nått med datorn igen.
Han är min räddare i nöden, rycker in varje gång jag sabbar nått med burken.

Kommer ju inte in på Blondinbellas blogg heller (inte för att jag läser den men men ;p )

Hoppas jag kan läsa ifatt era äventyr snart

puss o Kram på er så länge


Btw ett Thai inlägg kommer snart , jag lovar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hjälp, jag hann ju tro att du var förbannad på mig ju! Lägg av o skräms sådär ;)

Kanske därför jag inte har några kommentarer på gårdagskvällens inlägg då.. Hannas blogg kommer jag inte heller in på, men du har den nya adressen va, svansens.se?

Puss & Kram skumbanan

Postat av: Josefine

jag kommer inte heller in på hannas längre...

2009-04-05 @ 17:45:20
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hanns blogg ligger på spotlife och de har blivit hackade så det ligger nere...

2009-04-06 @ 08:27:42
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!