Evelina, älskade Evelina!

Nu när Cornelia är född kan jag inte annat än tänka tillbaka på den dag jag fick möta lilla "kalevy" för första gången!

Jag tog min vinröda BMW från Sthlm för att få möta mitt livs största kärlek  Evelina Jessica Gillberg
Så bedårande, så underbar och så så liten.....





Att älska en så liten varelse utan att egentligen känna henne, helt otroligt.
Sedan den dagen, ja sedan den dagen har jag och hon haft ett särskilt band som ingen ingen ingen kan klippa!



Hon är för mig det mest värdefulla på vår jord! Det finns inte ord för hur mycket jag älskar henne, så här kommer massor med bilder, på en av två underverk.

Och imorn ska jag till bb för att snuffa på den andra hihihi jag är sååå pirrig i magen



Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh, va fint skrivet, jag blir tårögd!!

Det märks att hon betyder mycket för dig!!



// Kram Marie

Postat av: Erika

ÅÅ va fint du skrivit....Så fina bilder å mkt känslor!



KRAM

2009-02-11 @ 09:12:38
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!