Utmanad!!

Tack Anna för utmaningen


Regler:
- Gå in i mappen "mina bilder"!
- Gå till sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
- Släng upp bilden på bloggen och skriv nånting om den.
- Utmana sex andra personer och länka till dom.





Bilden är tagen 2007, jag sitter i bilen på väg till Solna Tingsrätt.
Det är så enormt mycket ångest, panik och ja va fan alla känslor utom glädje som rör sig i kroppen när den bilden tas.
Jag är helt enkelt livrädd.

Jag skulle sitta där i rättsalen,

Jag klarade det dock !!!!!




Jag tror att de flesta redan gjort denna utmaning, men har DU inte..
Ta den =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är en av de starkaste människorna jag känner!! Love you gumman! Puss

Postat av: jessicaa

ja gumman du klara de du klarar allt glöm aldrig de. du var jätte duktig love you

2009-02-14 @ 13:06:15
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!