En 28-årings dagbok...

Eller va fan, jag är 27år i ett par timmar till...

08:00 vaknarjag av man och hundar, eller hund..
Valpen hoppar upp och ner på bröstkorgen och jag får knappt luft!
Simpe stackarn kan ju inte riktigt gå ordentligt så han kom lite på efterhanken.

Jag fick "frukost" på sängen, eller ja frukost vore väl att ta i.
Jag fick kaffe ,pepparkakor och ett tänt ljus såklart.
Miljoners,miljoner med pussar av alla tre med.

Lediga Lördagar är självklara jaktdagar här i vårt hem.
Tyvärr har vi ju en sprättad 4-åring med tratt på huvvet och magen full av stygn , så ja..
Simson och jag stannar hemma och förbereder för dagen.

Jag ska städa , laga mat och styra en hel del innan kalajset!
Direkt när J och fästingen åkt så drog jag ut i spåret för ett varv.
Sen hem för att se sista discen på VÄNNER.
Tio säsonger avklarade.

Nu fortsätter jag på DH en stund, men det är dax att ta tag i mitt hushåll snart.
Jag återkommer!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis stumpan! Hoppas få se dej på nästa bloggträff=)

Postat av: Timms

Men grattis i efterskott! Fick hon några fina presenter då?



Hugs!!

2009-01-13 @ 09:22:22
URL: http://timsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!