Tack snälla Marie

Marie har givit mig en award, jag är så hedrad och stolt *ler*



Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap.
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.
Lycka till!



Men herre gud, vilka ska jag välja ut då?

Eftersom jag redan har en hög bloggar på min favoritlista som enligt mig är något speciellt så tänker jag inte ta med dem..
Här har ni bloggar jag tycker ska uppmärksammas utanför min favvolista...

Och eftersom jag inte kan länka ännu *amatör* så skriver jag ut adresserna, tills nån lär mig alltså *pik*

Anna (Maries tvillingsyster)  - robinnathalie.blogspot.com
Nellie - naminabild.blogg.se
Sanna - sannae.se
Söta Maria - mariaslife.webblogg.se
Linn - linnisaksson.blogg.se

Nu struntar jag i de här

Puss och tack igen -Marie

Kommentarer
Postat av: Josefine

nästa gång vi är vid en dator tillsammans så lovar jag dig att jag ska lära dig. du kommer bli chockad för att det är så jävla lätt! puss

Postat av: Nellie

naw jag fick vara med på ett hörn,gulligt

2009-01-13 @ 16:23:18
URL: http://naminabild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!