1 April.....

Att det är något knas med mina lungor är väl inget nytt!!
Men nu är de ganska struliga mot mig.

Igår spenderade jag min förmiddag på sjukan för lungröntgen och nästa tid med Fröken Doktor är den 1 April.
Det är alltså då jag ska få veta vad det är för fel.
Hoppas jag såklart!

Jk spenderade sedan eftermiddagen med mig i nya Maxihuset, strålande med nya butiker.
Hårvårdsbaren , MQ yammi yammi

Tack vännen för att du följde med mig till sjukan och sen shoppade loss dengufebern med mig

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart jag gör allt för dengufebern..hehe..:) och dig såklart..;) love jo hun..:) puss

Postat av: Marie

Hej och välkommen hem :-)



Va kul att du gillade "nya" Maxihuset, det har blivit så fint. Tänk sen när ALLT är klart, det kommer bli BÄST :-)



Fanken att jag inte var i butiken när du var där, jag jobbade nämligen hela den dagen...:-/

Killen du såg är min chef, du får fråga honom vart jag är nästa gång...;-)



Hoppas problemen med lungorna reder ut sig, aldrig kul att må dåligt...:-(



// Kram Marie

2009-03-27 @ 06:53:34
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Erika o Emma

nä men lila gumman då. är du sjuk! usch. håller tummarna för fina resultat :-)

pus spuss och kul att ha dig hemma igen

2009-03-27 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!