I min blå blå värld...

Surfade runt på mina vanliga bloggar och fastnade för Carros "arga" inlägg om pälsindustrin.
Jag själv har kanske ingen rätt att tycka eller tänka.
Jag är ruskigt dåligt insatt i frågan, kanske för att jag tycker att päls är otroligt fult, fejk som äkta.

Via Carro kom jag in på Corelle som jag antar att ilskan egentligen var riktad emot från början.
Hon har fått kusligt mycke kommentarer i frågan.

Då undrar jag följande!

Är skinn lika illa?
Jag har skinnjackor, Mulberryväskor Chanel, ja name it.
Jag köper helst äkta skinnskor pga kvaliten.
Är jag en bov?
Jag har fasen riktig päls i kragen på min goosejacka.
Är jag en bov?

Jag har inte ägnat det en tanke innan, och tyvärr kommer jag nog inte sluta köpa skinn.
Skinnskor e både snyggare och har bättre kvalitet.

Och jag tror att jag fortsätter blunda hålla för öronen och sjunga högt.
Vad ska jag annars göra med jackor skor och väskor?

Tell me, e jag omoralisk nu eller kan jag sova lite gott????

 

Kommentarer
Postat av: Josefine

vad fan har du vaknat till liv igen!välkommen tillbaks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!