Rosa månad

Nu är Oktober snart slut och allt rosa försvinner =(
Min moster brukar ha en egen insamling med sin "cancerklubb" men iår hade de inte det.

Då valde jag att lägga mina pengar till en insamling som vackra Beata har.
En fruktansvärt hängiven tjej, något jag beundrar!




Avvara en slant, kör på smstjänsten eller nått.
De kommer på nästa faktura och då har man nästan glömt bort utgiften.
Det är väl spenderade pengar och jag skippar enkelt lite hudcremer eller vart pengarna nu tagit vägen för denna goda gärning!

Vilka mer förutom Loppan är på?


Kommentarer
Postat av: Josefine

det är bra annie! jag har skänkt dit 2 ggr nu. men sen så stöder jag cancerfonden varje månad via giro oxå. det är inte mycket pengar för oss men det blir mycket för forskningen! kom igen nu alla o skönk sista spurten här!

Postat av: emelie

söt blogg du har! verkligen! jag undara typ dessutom om du kanske skulle vilja att vi började läsa och kommentera varandras bloggar?:9 altså om du vill såklart:) skriv gärna tillbaka, kram

2009-11-24 @ 20:29:34
URL: http://lumano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!