The D-day

yaaaaaay äntligen är den 18:e här...

Dagen för vår stora fest, jag e som vanligt supersen... O Thezz för faaaaan vart håller du hus?
Du ska va här snart o ja får inte tag på dig...... Sånt får ja panik på, har satt hela familjen i operation-hitta Tesa...

Va ska ja ha på mig då, du fattar vilket dilemma jag har. varför e jag aldrig mer förberedd mouuuhaaaa

Jaja full lär ja ju bli så byxorna trillar av, inte sant Steve-O ;)

Nu har vi semester, nästan två veckor
Sista natten va sååå soft , blinkande lampan ni vet ;)  Heeeela natten...
Gick runt o glodde lite, städade faktiskt en hel del o spelade pooooooker
Hahahah ja e en fena på de, eftersom ja inte har en aning om vilka kort som anses bra så behöver ja ju inget pokerfejs, ja bettar friskt på allt tjitjing
Ja kom på de bästaste sättet att fuska på me, lätt att ta kort på de andras fina cards...


Faaan om 45min åker vi hihihi ska köra skiten ur dem .. Nee nu kommer snart Goran Hänx Steve-o och lilla Tes  imorn får ni förhoppningsvis the real story, om ja minns den ;)

löööv


Kommentarer
Postat av: jessan

tjaba babe härligt med semester de gör du rätt i, så underbart kramar

2006-08-19 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Klicka dig vidare till Bracy.se!